عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 909
نویسنده : elham

 

گردنبند بسیار زیبا و مدرن Eternal Love (عشق جاوید) جدید ترین مدل گردنبند partner بر اساس مد سال در اروپا تهیه شده از Stainless Still (استیل با رنگ کاملا ثابت) با قابلیت تبدیل شدن به حلقه میباشد. این گردنبند بهترین هدیه خواهد بود برای کسی که دوستش دارید و بهترین ها را برای او می خواهید.

 


تاریخ :
بازدید : 869
نویسنده : elham

ساعت ck ساعتی زیبا و متفاوت ویژه خانم های با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Calvin Klein تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. این ساعت اسپورت و استثنایی در دو رنگ طلایی و نقره ای مکمل لباس و زیبایی شما می باشد .

 


یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com