عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1739
نویسنده : elham

 

 

11 186x300 آموزش بافت موی جدید و جالب 2013

 

 

این مدل با موهای صاف و یا فر باز قشنگتر میشه. اول موهاتون رو خوب شانه کنید تا هیچ گره ای در موها نباشد. میتونید از هر طرف که دوست دارید شروع کنید. مثلا از سمت چپ موهای جلوی سر رو به سه دسته تقسیم کنید و درست مثل بافت ساده شروع به بافتن کنید.

اما دقت کنید که بعد از هر بافت تکه موی آخر رو پایین بندازید و بجاش یک تکه جدید بردارید. تنها نکته مهم این مدل مو همین قسمت هست.

این کار رو تکرار کنید تا به وسط سرتون یا حتا طرف دیگر سر برسید. حالا قسمت بافته شده رو با کش یا با سنجاق سر محکم کنید. به همین راحتی میتونین موهاتون رو به سبک آبشاری ببافید

حتی اگر دوست داشته باشید میتونین تکه های مویی رو که به صورت آبشاری پایین ریخته بابیلیس بکشید که موهاتون مثل عکس بالای صفحه بشه.

 

 

 

 

FunSara.Com f4e5e5ddcc آموزش بافت موی جدید و جالب 2013FunSara.Com 0e14dc2709 آموزش بافت موی جدید و جالب 2013FunSara.Com ebf9eb2b41 آموزش بافت موی جدید و جالب 2013FunSara.Com edeb87fab8 آموزش بافت موی جدید و جالب 2013FunSara.Com c2b1789acd آموزش بافت موی جدید و جالب 2013

 

 



:: موضوعات مرتبط: مدل مو , ,
:: برچسب‌ها: آموزش بافت موی جدید و جالب 2013 بافت تازه مو بافت مو جدیدترین مدل بافت مو جدیدترین مدل مو مدل بافت مو مدل تازه بافت مو مدل تازه مو مدل جدید بافت مو مدل جدید , مد و زیبایی ,
تاریخ :
بازدید : 1187
نویسنده : elham

 

 

 

 

چندین تغییر کوچک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهداشت دهان و سلامت و زیبایی دندان‌ها و لب‌ها داشته باشد. شاید همه شما مسواک بزنید، از نخ دندان استفاده کنید و به طور مرتب نزد دندانپزشک بروید، اما در اینجا به موارد تغذیه‌ای و آرایشی مهمی برای زیباتر به نظر رسیدن دهان، دندان‌ها و لب‌ها اشاره می‌کنیم.



:: موضوعات مرتبط: دانستنیهای آرایش و زیبایی , ,
تاریخ :
بازدید : 1115
نویسنده : elham

 


در بیشتر مواقع پسران جوان وحتی گاهی آقایان ،بعد از اصلاح با تیغ دچار مشکلاتی چون جوش زدن صورت ،ملتهب شدن پوست وحتی شکستگی مو در زیر پوست می شوند واز این بابت به دنبال راه حل هستند ،

 

با رعایت چند نکته به راحتی می توان این مشکلات را حل کرد:
 

1- نکته‌ی اول که مهم و قابل توجه است این است که بهتر و بهتر است که هنگام حمام کردن و یا پس از آن که پوست صورت کاملا مرطوب است این کار را انجام دهید زیرا این رطوبت پوست اولین و مهمترین اساس در جلوگیری از جوش زدن والتهاب آن است.

 

2- در صورتی که حمام کردن مقدور نیست چندین بار صورتتان را با آب گرم وصابون بشویید تا نه تنها مرطوب شده بلکه با ترشح مقداری چربی پوست لطیف تر وبرای اصلاح آماده تر خواهد شد.

 

3- کف یا خمیر ریش ویا صابون مورد نظر تان را به حالت دورانی وماساژ به صورت بمالیدواز سمت پایین به بالا این کار را انجام دهید.

 

4- افرادی که پوستشان زیاد جوش می زند وبا جوشهای چرکی همراه است بهتر است از تیغهای یک بار مصرف برای هر بار اصلاح استفاده نمایند.

 

5- پس از اصلاح وشستشوی آن تنها حوله را روی پوست گذاشته وبرداشته وخشک کنید ومطلقا بر روی پوست محکم نکشید.

 


6- حتما از محلولهای بعد از اصلاح ویا به عبارتی آفتر شیو ها برای ضد عفونی کردن پوست بعد از اصلاح استفاده کنید.

 

7- در صورت جوش زدن در چند نوبت از صابونهای تری کلرو کروان که ضد جوش هستند استفاده کنید تا به مرور جوشها از بین بروند.

 

8- اگر پوست خشک و زبری دارید ،بعد از استفاده از آفتر شیو و ضد عفونی کننده ها حتما از کرمهای مرطوب کننده و به حالت دورانی وملایم روی پوست بمالید.

 

9- گاهی برای پوست جهت اصلاح چه با تیغ وچه با ماشین میتوان قبل از آن از یک ماسک مرطوب کننده ی خوب که به راحتی می‌توانید در منزل تهیه کنید استفاده کرد و پوست را برای اصلاح آماده ساخت که این ماسک عبارت است از : یک عدد تخم مرغ ویک قاشق چایخوری روغن زیتون که آنها را به خوبی با هم مخلوط کرده و می‌زنیم ،سپس با یک تکه پنبه این مخلوط را بر روی پوست تا گردن خوب بمالید وبعد از ده دقیقه که خشک شد با آب ولرم بشوییدو سپس اصلاح کنید .



 



:: موضوعات مرتبط: نه نکته برای جوش نزدن صورت بعد از اصلاح در اقایان , ,

یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com