عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1175
نویسنده : elham

 

مجوهرات خواتم اكسسورات


تاریخ :
بازدید : 1066
نویسنده : elham

محجبات 2012 محجبات حجاب ازياء محجبات 2012


تاریخ :
بازدید : 987
نویسنده : elham

 

Image
با توجه به پیشینه ی مردمان ایران زمین و با سندیت بر تمامی متون و کتب قدیمی و حتی نقش هایی که بر روی کتیبه های مربوط به آن دوران حک شده ،می توان به این باور رسید که از دیر باز جوانمردان آریایی از نظر مو ،ابرو و محاسن شهره ی جهانیان بوده و در مقایسه با کشورهای دیگر از این بابت مستثنی هستند.چیزی که در چندین سال اخیر به طور ناباورانه و دور از انتظار بر روی نوجوانان و گاهی مردان ایرانی به شکل تقلید تاثیر منفی خود را گذاشته به معنای واقعی مرتب کردن ابروهاست که به اشتباه با مرتب بودن آن تداخل یافته است و گرچه دیر زمانی نیست که پا به دنیای جدید جوانان ما گذاشته اما هنوز  و قطعا تا ابد جایی برای ماندگاری در میان مردم ما نخواهد داشت .
با این مقدمه، در اين مقاله قصد داريم راهکاری مناسب و صحیح که البته برای عده ای از پسران و مردان جوانی که ابروهایی نامتناسب و درهم داشته و آنرا به عنوان مشکلی در اخمو بودن یا خسته بودن چهره ی خود قلمداد می کنند ارائه دهيم.
 

 


تاریخ :
بازدید : 1523
نویسنده : elham

انواع خط ریش مخصوص پسران و آقایان


تاریخ :
بازدید : 970
نویسنده : elham

پوست یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارگان‌های بدن است که وظیفه حفاظت از تمام اعضای داخلی بدن را نیز بر عهده دارد. علاوه بر این، برای داشتن ظاهری زیبا و بانشاط باید به فکر مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن باشیم. شاید به همین دلیل است که افراد هزینه‌ زیادی برای مراقبت از پوستشان می‌پردازند و به هر طریق سعی دارند شفافیت و نشاط آن را تامین کنند. با این حال با فرا رسیدن فصل سرما به دلیل کاهش رطوبت هوا و وزش باد، ممکن است با مشکل خشکی پوست روبه‌رو شویم. خشکی پوست نه تنها موجب داشتن ظاهری نازیبا می‌شود، بلکه می‌تواند بیماری‌ها و مشکلاتی جدی را به وجود آورد.

 

 

دکتر زهره نیکبخت، متخصص بیماری‌های پوست و مو در گفت‌وگو با «جام‌جم» با اشاره به این نکته که افراد ممکن است در طول فصل‌‌های سرد سال با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند، توضیح می‌دهد: اگر افراد بدانند چگونه می‌توان از پوست در این روزها و ماه‌های سرد سال محافظت کرد، به طور حتم همیشه می‌توانند پوستی سالم، شفاف و مرطوب داشته باشند. به گفته وی، در فصل‌‌ سرد سال به دلیل کاهش رطوبت هوا، خشکی پوست شدت بیشتری پیدا می‌کند و به همین دلیل باید به فکر مراقبت‌های ویژه‌ پوست باشیم. دکتر نیکبخت یادآور می‌شود: در این فصل حتما باید از کرم‌های مرطوب استفاده کرد. البته کرم‌های مرطوبی که در فصل سرما استفاده می‌شود، باید کمی هم چربی داشته باشد.


تاریخ :
بازدید : 4919
نویسنده : elham

شنطه شنط هالو كيتي شنط 2012 شنط


تاریخ :
بازدید : 1273
نویسنده : elham

محجبات 2012 محجبات حجاب ازياء محجبات 2012


تاریخ :
بازدید : 1060
نویسنده : elham

بيجامات شتاء 2012 بيجامات


تاریخ :
بازدید : 1425
نویسنده : elham


تاریخ :
بازدید : 3762
نویسنده : elham
fooled from the front L4 مدل های مو بلند 2012
انواع مدلهای موی بلند که در سال۹۰  حرف اول را می زنند را تهیه کرده ایم تا شما بر اساس فرم وحالت مو ی خود مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید…
 
همانطور که قول داده بودیم در این مقاله برای شما دوستان همیشگی سیمرغ تصاویری از انواع مدلهای موی بلند که در سال ۹۰ حرف اول را می زنند را تهیه کرده ایم تا شما بر اساس فرم و حالت مو ی خود مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
قبل از آنکه به تصاویر بپردازیم لازم است بدانید که اصل مدل موهای بلند امسال صاف و یکدست بودن آنها در پشت سر و برای دختران جوان چتری تا روی ابرو در قسمت جلو و برای کسانی که چتری دوست ندارند کج یکدست تا زیر گونه است .

تاریخ :
بازدید : 1076
نویسنده : elham


تاریخ :
بازدید : 1198
نویسنده : elham


تاریخ :
بازدید : 977
نویسنده : elham

 

بعضی به این دلیل که فکر می‌کنند لباس‌های رنگی به آن‌ها نمی‌آید یا به اشتباه فکر می‌کنند مشکی به آن‌ها بیش‌تر می‌آید، جرات و لذت پوشیدن رنگ‌های شاد را...


 



هنگام خرید لباس رنگ مناسب با چهره خود را انتخاب کنید.

خیلی‌ها از پوشیدن لباس‌های رنگی صرف‌نظر کرده، دو رنگ سیاه و سفید را ترجیح داده، به آن اکتفا می‌کنند تا آن جا که در کمد لباسشان تنها رنگ‌های سیاه و سفید دیده می‌شود.

بعضی به این دلیل که فکر می‌کنند لباس‌های رنگی به آن‌ها نمی‌آید یا به اشتباه فکر می‌کنند مشکی به آن‌ها بیش‌تر می‌آید، جرات و لذت پوشیدن رنگ‌های شاد را از دست می‌دهند و به رنگ‌های تیره محدود می‌شوند. حال آن که شخصیت افراد با پوشیدن لباس‌های رنگی بیش‌تر نشان داده می‌شود.


تاریخ :
بازدید : 955
نویسنده : elham

 


 

آقایون امروزی معتمد به نفس، شیک و مردانه جلوه میکنند. در این بخش ۱۰ نکته مهم جهت حفظ آراستگی یک مرد را ارائه می کنیم تا بتوانید در زندگی خود بهترین بوده و مورد تحسین و تمجید خانمها قرار گیرید

این حال تحولات در آقایون ادامه خواهد یافت...


 

نکته ۱:



 


تاریخ :
بازدید : 1077
نویسنده : elham

 

چگونه از شر موهای زائد خلاص شویم؟

 


 

 

همه مردان و زنان به دلایل گوناگون و تنها به یک دلیل عمده – پاکیزه بودن – به دنبال راه‌ هایی هستند تا از شر موهای زاید خود خلاص شوند.تیغ،موم،نخ،کرم‌های موبر،دستگاه‌های اپیلاتور و در نهایت،لیزر به شما کمک می‌کند تا بر این موها که رشدشان تمامی ندارد،فایق آیید اما روش انجام آنها و اینکه کدام یک بهترین است از جمله مواردی است که در این مقاله به آن اشاره می کنیم.


پیش از هر چیز لازم است به این نکته اشاره کنیم که عوام مردم و بسیاری از آرایشگران از اصطلاح اپیلاسیون برای برداشتن موهای زائد بدن (چه به صورت دائمی و چه به‌صورت موقتی) استفاده می‌کنند،در صورتی که اپیلاسیون به معنی برطرف کردن همیشگی رشد موهای زاید بدن تنها به‌ وسیله دستگاه الکترولیز یا لیزر است و به برطرف‌کردن موقت موهای زاید بدن به‌وسیله مواد شیمیایی و یا وسایل متفرقه،اپیلاسیون گفته می‌شود.

ادامه مطلب سر بزن
 


تاریخ :
بازدید : 1054
نویسنده : elham

یقه

 

یکی از زیبا ترین تزئیناتی که به پیراهن ، بلوز و کت شما جلوه خاصی می دهد گردنبند است.انتخاب گردنبند با توجه به اندازه گردن ، فرم بالا تنه و مدل لباسمان باید صورت گیرد درغیر این صورت به جای اینکه گردنبندمان زیبا به نظر برسد،کل لباس و انداممان نامتناسب به چشم می آید. مثلا اگر بالا تنه چاق و گردن کوتاهی دارید باید از جواهرات یا بدلیجات کوچکتری انتخاب کنید بعضی از افرادچاق زیر گردنشان چین نیز دارد که اگر گردنبندهای بزرگ و نامناسب بپوشند، ظاهری خوب پیدا نمی کنند. اما اگر گردن کشیده و بالاتنه مناسب یا لاغر دارید در انتخاب گردنبند گزینه های بیشتری دارید.

در اینجا مهمترین نکات را درباره انتخاب گردنبند مناسب برایتان بررسی می کنیم:

اندازه گردن :

 

ادامه مطلب يادت نره



:: برچسب‌ها: کدام گردنبند برای کدام یقه مناسب است , گردنبند , اموزش انتخاب گردنبند , انتخاب گردنبند , انتخاب گردنبند متناسب با لباس , ,
تاریخ :
بازدید : 1269
نویسنده : elham

modelironi.com


تاریخ :
بازدید : 1226
نویسنده : elham

Michelle Williams Bagged The Best Actress Award Wearing A Dramatic Navy Dress At The Hollywood Film Awards 2011


تاریخ :
بازدید : 1474
نویسنده : elham

over the knee boots fahsion trend Over The Knee Boots as New Women Fashion Trend


یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com