عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 875
نویسنده : elham

بافت مو به وسیله عکسها مرحله به مرحله آموزش داده میشود.

۱- طبق تصویر مو را تقسیم کرده و با کش ببندید

 


تاریخ :
بازدید : 774
نویسنده : elham

درمان تیرگی پس از التهاب ناشی از آکنه مشکل و طولانی است و برای حصول نتایج مورد قبول ۱۲- ۶ ماه وقت لازم است.

 

 

 

 

 

 

استفاده روزانه از ضد آفتابهای با طیف وسیع بخش مهم درمان است. انواع متفاوتی از کرمهای موضعی در درمان تیرگی پس از التهاب استفاده می شود که شامل کرم های هیدروکینون، ترتینوئین، اسید گلایکولیک و آزلائیک اسید است.

استفاده از پیلینگهای شیمیایی در بدست آوردن نتایج عالی مؤثر است. سایر درمان ها شامل استفاده از تری کلرواستیک اسید، کرایوتراپی سطحی با نیتروژن مایع می باشد که البته در افراد با پوست تیره به دلیل احتمال ایجاد اسکار بهتر است انجام نشود.

استفاده از کرمهای پوشاننده برای مناطق درگیر نیز می تواند از لحاظ ظاهری برای فرد مؤثر باشد. رتین آلدئید به همراه اسید گلیکولیک می تواند در درمانهای تیرگی پس از التهاب در مورد جوش صورت استفاده شود.همچنین لیزر فرکشنال Co2 , ND:Yag نیز مفید است.

 

 


یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com